Valtio olen minä!

Minä haluaisin olla presidentti. Tai ainakin Suomen hallitsija, ja kun siihen rooliin olen päässyt, teen suuria päätöksiä ja muutan maata kansan tahdon mukaan!

Ensimmäinen juttu on ehdottomasti pakkoruotsin lakkauttaminen. Yhden kielen puhuminen on meille enemmän kuin tarpeeksi. Kuka edes haluaisi aloittaa uutta oppiainetta seiskaluokalla! Täysin turhaa tämmönen, maassahan on vain muutamasatatuhatta ruotsia puhuvaa. Kyl me suomalaiset ollaa parempii. Opetelkoot vittu ite puhumaa meidän kieltä, ei meiä kuulu olla samanlaisia ku niide. Ja missä ruotsia ees tarvittas?

Toisena mä haluisin nettipiratismin lailliseks. Onks sillä paskaakaa välii, jos mä vien rahaa parin eken tulot joltai iha vitun suurelta yritykseltä, joka ei ees huomaa tommosta välistä vetämistä. Parempi vaa tällee, jotku levykaupat on kalliita ja niissä käymine turhan rankkaa. Ja kuka ees haluu jotai levyy joka vaa kuluu puhki ja hukkuu?

Sitte mä haluisin kieltää maahanmuuton. Ne vitun mamut vaa tulee ja vie meidä naiset ja duunit. Mä en oo koskaa ees tavannu ketää ulkomaalasta, mut tiiän iha sairaan hyvin, et niist tulee vaa ongelmia. En oo koskaa lukenu ees uutisist et ne ois tehny jotai hyvää. Kerran kuulin vuoden pakolaisnaisesta, mut seki varmaa vaa lahjonu tän valtion. Tää Suomen rikollisuus on näitte vika ja systeemi vaa sallii sen. Systeemi on mätä.

Kannabiski ois kiva laillistaa. Sehä on nykyää aivan saatanan vaikeeta saada ees vähä vetää kamaa, saati hankkia niitä. Jos kiellot kumottas, ni kaik sais laillisesti eikä tulis mitää ongelmia salakuljetuksen ja rikollisuuden kanssa. Sit kaikki vois iha vapaasti pössytellä ilma et joutuu aina pelkää et kytät tulee oven taakke.

Mä haluisin myös, et perussuomalaiset olis Suomen ainoa puolue. Timo Soinikin on niin kova jätkä, ja se vaa puhuu nii paljo kaikkee kaunista. Se ois just meidän unelma. Perussuomalaiset on juuri sitä, mitä tää meidän kansa tarvii ja kaipaa. Saatas kerranki arvoisemme presidentti!

Eu on kans nii perseest. Sen takii tänne tulee jotai espanjalaisia ja vie meidän työt. Me joudutaa maksaa nii vitusti kaikkee ylimäärästä ja kaikki hinnatki nous euron takia. Sit meidän tarvii aina kuunnella jotai puhetta siitä, kuinka meiä pitäs auttaa jotai toisii valtioita. Ite ne nihii ongelmii hankkiutu, niin miks meidän pitäs tehä jotai niide etee?

Ilmastonmuutoski on tän systeemin mätää propagandaa. Ei sellast vittu ees oo! Ne vaa yrittää saada meidät vähentää kaikkee, jotta niide verotus ois oikeutetumpaa. JA vaik tää oiski totta, ni ei se kosketa meit millää tapaa. Iha vitun jepa vaa ku tääki kylmä mesta lämpenis ja ei ois mitää talvee. Se on nii turha vuodenaika, eikä kosketa mua millää tapaa.

Sit oikeestaa koulutustaki pitäs muuttaa. Peruskoulun yläluokat pitäs tehä vapaaehtosiks, ku ei ketää kuitenkaa kiinnosta opiskella siel. Tai ainaki kaikkien pitäs päästä läpi tekemättä mitää. Niihä se menee työelämässäki, kovimmat pärjää lusmuilemalla parhaiten.

Sit kaikille pitäs antaa jotai työtä. Eiks voitas potkii ne vitun papat pois sielt työpaikoista, et me päästäs opiskelun sijaa töihi? Ei siin oo mitää ideaa et ne on siel. Sit samal vois laskee eläkeiän 50vuotee, ku ketä ees kiinnostaa työskennellä koko elämäänsä. Eläkkeetki vois olla vähintää 2000 kuukaudes, mut vast sit ku mä pääsen eläkkeelle.

Sit jotku kansanedustajien palkkiot. Niitäki vois leikata nii saatanasti, eihä ne oikeesti tee mitää siel eduskunnas muuta ku puhu paskaa ja tienaavat sillä jotai 6 tonnii kuukaudes. Meiä verotuski olis niin paljo pienempi ilman näitä turhia kuluja jolleki poliitikoille. Politiikka on muutenki perseest ja koko systeemi on mätä, mä oisin nii vitun paljo parempi johtaja. Mut en mä taia jaksaa ite tollast, ni äänestän persui. Jos jaksan.

T. Suomalainen nuorimies

Tekstissä esiintyi pientä sarmkasmia, jos et tajunnut ideaa muuten kuin vilaisemalla tämän ;>

P.s. Mua kutsutaa myös doriPaksi

Tunnisteet: , , , , , , , , , , , , , , , , ,